خاله بانو عاشق همه بچه هاست...

نظرات (7)

محدثه
23 دی 90 13:52
سلام خاله جون تو وبم پست 5 ما هگی عشقم عکس سوم رو و ر داریدشما لینک شدید
مامان حنا
23 دی 90 18:44
سلام خانومی ای ول دستتون درد نکنه خیلی خوشحالم کردی دوسستتتتتتتتتوووووون دااااااااارم
امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم
عزززززززززززززززززززییییییییییییییممممممممممیی



قربونت بشم مامان خانوم منم خوشحالم که دارم دوستانی به خوبی شما پیدا میکنم شاد و سرشار از زندگی
عباسی
23 دی 90 20:17
سلام
وب پرمحتوا و جالبی دارید..
خدا حفظش کنه کوچولوتون رو خیلی نازنینه و این حس قشنگ شما که براش می نویسید واقعا قابل تحسینه


سلام دوست عزیز
اینجا برای همه بچه هاست من هنوز مامان نشدم
محدثه
24 دی 90 19:47
سلام خاله جوننننم اشکالی نداره مرسسسسسی


مامان نسترن
26 دی 90 18:46
سلام خاله جون.من مامان نیروانا جون هستم...لطف کرده بودی وبه ما سر زده بودی ولی عزیزم من متوجه نشدم عکس دخملیمو چه جوری براتون بفرستم....
عباسی
9 بهمن 90 17:29
سلام انشالله که خودتون هم مادر میشید خاله جان اعضای جدید خونه تون هم خیلی خیلی ناز وخوشگلند
ثمین
13 بهمن 90 13:36
سلام اومدم ازتون دعوت کنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید!